Luomme strategioita, innovaatioita ja designia, joiden avulla uusi arvo konkretisoidaan.
Lopputuloksena syntyy tulevaisuuden skenaarioita ja konsepteja, roadmappeja, innovaatioprosesseja, liiketoimintamalleja, brändejä, tuotteita, tiloja sekä palveluita.
Työmme
Jatkuva uteliaisuus materiaalikehityksen ja -tutkimuksen alueilla yhdistettynä huippusuunnitteluun on luonut Woodiosta ainutlaatuisen sisustusbrändin sekä menestystä kansainvälisillä markkinoilla.
Tavoitteenamme oli luoda Four Reasonsista kansainvälisessä vertailussa positiivisesti erottuva kampaamoalan brändi. Four Reasonsista tuli muutoksen myötä Miraculoksen kattobrändi koko tarjoomalle irrallisten eri brändien ja tuotteiden sijaan.
Lue lisääVisuaalisten ilmekonseptien suunnittelu Kauppakeskus Triplalle, elämyskeskus Down Underille ja Triplan pyöräparkille
Lue lisää