Luomme strategioita, innovaatioita ja designia, joiden avulla uusi arvo konkretisoidaan.
Lopputuloksena syntyy tulevaisuuden skenaarioita ja konsepteja, roadmappeja, innovaatioprosesseja, liiketoimintamalleja, brändejä, tuotteita, tiloja sekä palveluita.
Työmme
Tehtävämme oli uudistaa tuotevalikoiman lisäksi myös brändikonsepti ja -identiteetti kansainvälisen kasvun vauhdittamiseksi.
Vintage-palvelu antaa astioille uuden elämän. Konsepti mahdollistaa Iittalan ja Arabian ikonisten tuotteiden tarinan jatkumisen ja konkretisoi kierrätyspalvelun asiakkaille.
Lue lisääProjektin keskeisinä tuloksina syntyivät Fazerille erikseen räätälöity fonttiperhe, tuotepakkauksille oma designsysteemi ja taittopohjat sekä lisävärien määrittely Fazerin brändiväreihin.
Lue lisää