Suodata työnäytteitä:

Mysodan tuotevalikoiman totaalinen uudistus
Mysodan hiilihapotuslaitteiden tuotevalikoiman uudistus kansainvälisen kasvun vauhdittamiseksi.
Lue lisää
Kohtalona Ruotsinsalmi
Näyttely kertoo Itämeren merkittävimmän meritaistelun ja sen jälkeen rakennetun linnoituskaupungin tarinan ennennäkemättömällä tavalla.
Lue lisää
Marimekko Kioski
Marimekko lanseerasi uuden unisex-vaatemalliston, jonka tavoitteena oli rakentaa uusi tuotesegmentti olemassa olevan tarjooman ja mallistojen rinnalle. Suunnittelimme tämän uuden malliston ympärille täysin itsenäisen myymäläkonseptin.
Lue lisää
Yhteisasiakaspalvelu tuo yhteen Valtion virastojen ja Porin kaupungin palvelut
Poriin suunnitellaan modernia, Suomen mittakaavassa ainutlaatuista yhteisasiakaspalvelua, joka tuo kaupungin ja valtion palvelut keskitetysti porilaisten saataville.
Lue lisää
Järviluontokeskus – Suomen järviä esittelevän ainutlaatuisen vierailukohteen konsepti
Houkuttelevan kokemusvision ja brändikonseptin yhteiskehittäminen maailmanluokan vierailukeskukselle.
Lue lisää
Kierrätysmuovista kodin kierrätyspisteeksi
Uusi SmartStore™ Collect -tuote tarjoaa kaivattua lisätilaa kierrättämiseen.
Lue lisää
Four Reasons -brändiuudistus — Neljä arvoa, jotka yhdistävät asiakkaat ja brändin
Tavoitteenamme oli luoda Four Reasonsista kansainvälisessä vertailussa positiivisesti erottuva kampaamoalan brändi. Four Reasonsista tuli muutoksen myötä Miraculoksen kattobrändi koko tarjoomalle irrallisten eri brändien ja tuotteiden sijaan.
Lue lisää
Mall of Triplan visuaalinen identiteetti
Visuaalisten ilmekonseptien suunnittelu Kauppakeskus Triplalle, elämyskeskus Down Underille ja Triplan pyöräparkille
Lue lisää
Kaupunkilaisprofiilit ja palvelumuotoilun työkalupakki
Motivaatioon perustuvat kaupunkilaisprofiilit ja palvelumuotoilun työkalupakki edistävät kaupunkilaislähtöistä palvelukehitystä ja organisaatiokulttuuria.
Lue lisää
Espoon Mäkkylän uuden asuinkorttelin konsepti
BoKylä -konsepti asettaa asuinkorttelin kivijalaksi yhteisöllisyyden, kylämäisen rakenteen, luontoarvot sekä puurakentamisen.
Lue lisää
Iittala & Arabia Vintage-palvelu
Vintage-palvelu antaa astioille uuden elämän. Konsepti mahdollistaa Iittalan ja Arabian ikonisten tuotteiden tarinan jatkumisen ja konkretisoi kierrätyspalvelun asiakkaille.
Lue lisää
Oululainen Jälkiuuni – pakkausuudistus niukkuudesta ammentavalle klassikolle
Jälkiuuni sai uudistuksessa selkeän ja hyllyssä erottuvan tunnuksen, joka toimii hyvin sekä pakkauksissa että muussa markkinointiviestinnässä.
Lue lisää
Oululainen Reissumies – markkinoiden vahvimman brändin pakkausuudistus
Suunnittelimme visuaalisen suunnan, joka päivitti hyvin tunnistetun ikonin kuitenkin säilyttäen tunnistettavuuden ja brändin pidetyt elementit.
Lue lisää
Woodio – Materiaali-innovaatiosta haluttavaksi brändiksi
Suunnittelutehtävämme lähtökohtana oli täysin uudenlainen puumateriaali-innovaatio. Puuhakkeesta ja hartsimaisista ainesosista valmistettu ekologinen puukomposiitti on täysin vettä ja kulutusta kestävä kierrätettävä materiaali.
Lue lisää
Tervetuloa Fazer Candy Store -verkkokauppaan
Ketterät kuluttajabrändit rakentavat näkyvyyttään verkossa monin tavoin. Brändinäkyvyyden lisäksi Fazer halusi olla verkkokaupan edelläkävijä, joten suunnittelimme heille uudenlaisen verkkokaupan.
Lue lisää
Pohjoismainen vihermuotoilu madaltaa puutarhanhoidon kynnystä
Vihermuotoilun avulla Kekkilä haluaa tehdä puutarhanhoidosta mahdollisimman helposti lähestyttävää. Saimme haasteen Kekkilä Gardenilta syventyä kodin puutarhurien ydinarvoihin ja pyrkimyksiin ja konseptoida löydökset ratkaisuiksi.
Lue lisää
Nest on kylpyhuoneen kokonaisvaltaisen käyttökokemuksen ja tuotemuotoilun edelläkävijä
VitrA asetti suunnittelutiimillemme haasteen luoda brändin tuotevalikoimaan toiminnallinen ja skandinaavisen pelkistetty keskisegmentin tuotesarja, joka soveltuu kaikille VitrAn markkina-alueille.
Lue lisää
Fazerille kehitetty design-strategia yhtenäistää työtapoja
Fazerin kaltaiselle brändille design on avainasemassa erinomaisen asiakaskokemuksen luomisessa. Tehtävänämme oli määritellä yhdessä Fazerin tiimin kanssa kaikki Fazerin brändit kattava design-strategia, joka tukee niiden kehittymistä ja suunnittelua sekä lisää kattobrändin arvoa.
Lue lisää
Rakentamisen ja asuntomyynnin uusi tulevaisuus
REDI tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää tulevia asukkaita varten palveluita, jotka tekevät arjesta miellyttävämmän ja sujuvan.
Lue lisää
Uusi Kansallinen -visio luo kansainvälisesti korkeatasoisen museokokemuksen
Suomen Kansallismuseo pyysi Pentagon Designia ja Pink Eminenceä kanssa tekemään palvelumuotoiluselvityksen tulevaisuuden museokokemuksesta.
Lue lisää
OP Liikkuvat pisteet tulevat asiakkaiden luo
OP pyrkii tarjoamaan huippuluokan asiakaskokemuksia ja kehittymään monipuoliseksi palveluyritykseksi.
Lue lisää
Vierailu- ja innovaatiokeskus Joki houkuttelee Turkuun
Suunnittelutiimimme on kehittänyt keskuksen kokonaisvaltaista vierailukonseptia sekä toimintamallia tiiviisti asiakkaan kanssa vuodesta 2014 lähtien.
Lue lisää
Ainutlaatuinen kodin sisustamisen määränpää
Kuinka luodaan arvokkaampi ja parempi asiakaskokemus huonekalujen ja sisustussuunnittelun maailmaan?
Lue lisää
Fazer LAKRITSI – visuaalisen perinnön uudelleenmuotoilu
LAKRITSI-pakkauksen visuaalinen identiteetti sai inspiraationsa perinteisesti salmiakkiin liitetystä visualisuudesta.
Lue lisää
Modulaarinen ja monikäyttöinen tuotesarja pienten tavaroiden säilyttämiseen
SmartStoreTM on fiksun säilytyksen asiantuntija, jonka tuotteet on suunniteltu ratkaisemaan jokapäiväiset säilytyshaasteet. Uuden tuoteperheen tuli lunastaa paikkansa osana Skandinaavista kotia.
Lue lisää