Suodata työnäytteitä:

Asukaslähtöisen kaupunkikehittämisen kumppanina Tampereen Peltolammin-Multisillan asuinalueilla
Yhteistyön aikana vahvistettiin alueen veto- ja pitovoimaa ja edistettiin asukaslähtöistä ja kokonaisvaltaista kehittämistä.
Lue lisää
HopLop – strategisella palvelumuotoilulla kohti kasvua
Plan for introducing new services that would rise the utilizations of the parks and bring growth to the company.
Lue lisää
Muurame – visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistus
Muuramen uusi ilme on erityisesti kohdennettu verkkoympäristöön, joka yhdistää uuden modernin Muuramen sekä klassisen ja ikonisen kalustemalliston.
Lue lisää
Tervetuloa Helsingin leikkipuistoihin!
Houkuttelevat ja saavutettavat leikkipuistot ovat Helsingin valtti; kehitimme toimintaa, tiloja ja viestintää kaupungin tiimin ja henkilöstön kanssa.
Lue lisää
Kaupunkiliikenteen uusi visuaalinen identiteetti
Yhdenmukainen identiteetti kaupunkiliikenteen kehittäjälle.
Lue lisää
Visuaalinen ilme ja vierailijakokemus Ateljeelle
Värikäs ilme tapahtumalle, jossa tulevaisuus ja teknologia kohtasivat ennennäkemättömällä tavalla.
Lue lisää
Yhteinen ilmamme – kampanja ja verkkosivu ilmanlaadun edistämiseksi Helsingissä
Kampanja, jonka avulla kaupunkilaisille esitellään erilaisia toimia ilmanlaadun säilyttämiseksi hyvällä tasolla kaupungissa.
Lue lisää
Tampereen kulttuuristrategia 2030 – koko kaupungin yhteinen strategia luotiin yhteiskehittämällä
Tampereen kaupunki on muodostanut ensimmäistä kertaa pitkän aikavälin kulttuuristrategian kaupunkistrategian rinnalle. Pentagon Design toimi Tampereen kaupungin strategisena kumppanina yhteiskehittämisen suunnittelussa ja toteuttamisessa sekä kulttuuristrategian sisältöjen ja ensimmäisen luonnoksen muodostamisessa.
Lue lisää
OmaStadi – osallistuvassa budjetoinnissa rakennetaan toimivampaa Helsinkiä kaupunkilaislähtöisesti
Osallistuvassa budjetoinnissa rakennetaan toimivampaa Helsinkiä kaupunkilaislähtöisesti.
Lue lisää
Brändi-identiteetti Fazerille
Projektin keskeisinä tuloksina syntyivät Fazerille erikseen räätälöity fonttiperhe, tuotepakkauksille oma designsysteemi ja taittopohjat sekä lisävärien määrittely Fazerin brändiväreihin.
Lue lisää
Mysodan tuotevalikoiman kokonaisvaltainen uudistus
Mysodan hiilihapotuslaitteiden tuotevalikoiman uudistus kansainvälisen kasvun vauhdittamiseksi.
Lue lisää
Kohtalona Ruotsinsalmi
Näyttely kertoo Itämeren merkittävimmän meritaistelun ja sen jälkeen rakennetun linnoituskaupungin tarinan ennennäkemättömällä tavalla.
Lue lisää
Marimekko Kioski
Marimekko lanseerasi uuden unisex-vaatemalliston, jonka tavoitteena oli rakentaa uusi tuotesegmentti olemassa olevan tarjooman ja mallistojen rinnalle. Suunnittelimme tämän uuden malliston ympärille täysin itsenäisen myymäläkonseptin.
Lue lisää
Yhteisasiakaspalvelu tuo yhteen Valtion virastojen ja Porin kaupungin palvelut
Poriin suunnitellaan modernia, Suomen mittakaavassa ainutlaatuista yhteisasiakaspalvelua, joka tuo kaupungin ja valtion palvelut keskitetysti porilaisten saataville.
Lue lisää
Järviluontokeskus – Suomen järviä esittelevän ainutlaatuisen vierailukohteen konsepti
Houkuttelevan kokemusvision ja brändikonseptin yhteiskehittäminen maailmanluokan vierailukeskukselle.
Lue lisää
Kierrätysmuovista kodin kierrätyspisteeksi
Uusi SmartStore™ Collect -tuote tarjoaa kaivattua lisätilaa kierrättämiseen.
Lue lisää
Four Reasons brand renewal – Four values that connect the customers and the brand
Our objective was to make Four Reasons brand stand out positively from an international benchmarking of the salon industry.
Lue lisää
Mall of Triplan visuaalinen identiteetti
Visuaalisten ilmekonseptien suunnittelu Kauppakeskus Triplalle, elämyskeskus Down Underille ja Triplan pyöräparkille
Lue lisää
Kaupunkilaisprofiilit ja palvelumuotoilun työkalupakki
Motivaatioon perustuvat kaupunkilaisprofiilit ja palvelumuotoilun työkalupakki edistävät kaupunkilaislähtöistä palvelukehitystä ja organisaatiokulttuuria.
Lue lisää
Espoon Mäkkylän uuden asuinkorttelin konsepti
BoKylä -konsepti asettaa asuinkorttelin kivijalaksi yhteisöllisyyden, kylämäisen rakenteen, luontoarvot sekä puurakentamisen.
Lue lisää
Iittala & Arabia Vintage-palvelu
Vintage-palvelu antaa astioille uuden elämän. Konsepti mahdollistaa Iittalan ja Arabian ikonisten tuotteiden tarinan jatkumisen ja konkretisoi kierrätyspalvelun asiakkaille.
Lue lisää
Oululainen Jälkiuuni – pakkausuudistus niukkuudesta ammentavalle klassikolle
Jälkiuuni sai uudistuksessa selkeän ja hyllyssä erottuvan tunnuksen, joka toimii hyvin sekä pakkauksissa että muussa markkinointiviestinnässä.
Lue lisää
Oululainen Reissumies – markkinoiden vahvimman brändin pakkausuudistus
Suunnittelimme visuaalisen suunnan, joka päivitti hyvin tunnistetun ikonin kuitenkin säilyttäen tunnistettavuuden ja brändin pidetyt elementit.
Lue lisää
Woodio – Materiaali-innovaatiosta haluttavaksi brändiksi
Suunnittelutehtävämme lähtökohtana oli täysin uudenlainen puumateriaali-innovaatio. Puuhakkeesta ja hartsimaisista ainesosista valmistettu ekologinen puukomposiitti on täysin vettä ja kulutusta kestävä kierrätettävä materiaali.
Lue lisää
Tervetuloa Fazer Candy Store -verkkokauppaan
Ketterät kuluttajabrändit rakentavat näkyvyyttään verkossa monin tavoin. Brändinäkyvyyden lisäksi Fazer halusi olla verkkokaupan edelläkävijä, joten suunnittelimme heille uudenlaisen verkkokaupan.
Lue lisää
Pohjoismainen vihermuotoilu madaltaa puutarhanhoidon kynnystä
Vihermuotoilun avulla Kekkilä haluaa tehdä puutarhanhoidosta mahdollisimman helposti lähestyttävää. Saimme haasteen Kekkilä Gardenilta syventyä kodin puutarhurien ydinarvoihin ja pyrkimyksiin ja konseptoida löydökset ratkaisuiksi.
Lue lisää
Nest on kylpyhuoneen kokonaisvaltaisen käyttökokemuksen ja tuotemuotoilun edelläkävijä
VitrA asetti suunnittelutiimillemme haasteen luoda brändin tuotevalikoimaan toiminnallinen ja skandinaavisen pelkistetty keskisegmentin tuotesarja, joka soveltuu kaikille VitrAn markkina-alueille.
Lue lisää
Fazerille kehitetty design-strategia yhtenäistää työtapoja
Fazerin kaltaiselle brändille design on avainasemassa erinomaisen asiakaskokemuksen luomisessa. Tehtävänämme oli määritellä yhdessä Fazerin tiimin kanssa kaikki Fazerin brändit kattava design-strategia, joka tukee niiden kehittymistä ja suunnittelua sekä lisää kattobrändin arvoa.
Lue lisää
Rakentamisen ja asuntomyynnin uusi tulevaisuus
REDI tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää tulevia asukkaita varten palveluita, jotka tekevät arjesta miellyttävämmän ja sujuvan.
Lue lisää
Uusi Kansallinen -visio luo kansainvälisesti korkeatasoisen museokokemuksen
Suomen Kansallismuseo pyysi Pentagon Designia ja Pink Eminenceä kanssa tekemään palvelumuotoiluselvityksen tulevaisuuden museokokemuksesta.
Lue lisää
OP Liikkuvat pisteet tulevat asiakkaiden luo
OP pyrkii tarjoamaan huippuluokan asiakaskokemuksia ja kehittymään monipuoliseksi palveluyritykseksi.
Lue lisää
Vierailu- ja innovaatiokeskus Joki houkuttelee Turkuun
Suunnittelutiimimme on kehittänyt keskuksen kokonaisvaltaista vierailukonseptia sekä toimintamallia tiiviisti asiakkaan kanssa vuodesta 2014 lähtien.
Lue lisää
Ainutlaatuinen kodin sisustamisen määränpää
Kuinka luodaan arvokkaampi ja parempi asiakaskokemus huonekalujen ja sisustussuunnittelun maailmaan?
Lue lisää
Fazer LAKRITSI – visuaalisen perinnön uudelleenmuotoilu
LAKRITSI-pakkauksen visuaalinen identiteetti sai inspiraationsa perinteisesti salmiakkiin liitetystä visualisuudesta.
Lue lisää
Modulaarinen ja monikäyttöinen tuotesarja pienten tavaroiden säilyttämiseen
SmartStoreTM on fiksun säilytyksen asiantuntija, jonka tuotteet on suunniteltu ratkaisemaan jokapäiväiset säilytyshaasteet. Uuden tuoteperheen tuli lunastaa paikkansa osana Skandinaavista kotia.
Lue lisää